کد خبر 469262
تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۷

سرمربی بوکسورهای اعزامی به مسابقات APB گفت:‌ خونریزی ابروی روزبهانی باعث شد تا تصمیم بگیرم مسابقه ادامه نداشته باشد، اما از نگاه من روزبهانی برنده فینال دور دوم مسابقات است.

به گزارش مشرق،‌ احسان روزبهانی نماینده وزن 81 کیلوگرم تیم ملی بوکس کشورمان برای دفاع از کمربند قهرمانی خود شب گذشته در رقابت‌های APB به مصاف حریف فرانسوی خود رفت و در فینال دور دوم مسابقات بوکس حرفه‌ای بازی را مقابل حریف خود به دلیل  مصدومیت شدید از ناحیه ابرو در راند هفتم واگذار کرد.

اکبر احدی در مورد مسابقات احسان روزبهانی در فینال لیگ حرفه‌ای بوکس APB، اظهار داشت:‌ احسان شب گذشته در طول هفت راند مبارزه‌ای که داشت واقعاً‌ عملکرد بسیار راضی‌کننده‌ای را به نمایش گذاشت. در طول 7 راند 4 راند آن را با برتری به پایان رسانده بود،‌ اما با توجه به مصدومیتی که از ناحیه ابرو داشت بنده احساس کردم که ادامه این مسابقه به ضرر او است و دوست نداشتم مصدومیت آن بیشتر شود.

احدی در مورد دلیل اینکه چرا اجازه مبارزه کردن به روزبهانی را نداده است گفت: احسان با توجه به مصدومیت از ناحیه هر دو ابرو خونریزی شدیدی داشت و به همین دلیل با پرتاب حوله به داخل رینگ از داوران خواستم که بازی را متوقف کنند تا مبارزه ادامه نداشته باشد. هر چند که احسان از این تصمیم من خیلی ناراحت شد اما به عنوان سرمربی باید این تصمیم را می‌گرفتم.

وی در ادامه افزود: به نظرم که احسان در طول 7 راند مبارزه بی‌نظیری به نمایش گذاشت، اما به هر حال مصدومیت باعث شد که من تصمیم بگیرم او مسابقه را ادامه ندهد. بازی برد و باخت دارد و در این رقابت‌ها هر چند که روزبهانی سرتر از حریف خود بود، اما به دلیل خونریزی ابرو بازی متوقف شد و بازنده اعلام شد. از نگاه من او برنده بازی دیشب است. خدا را شاکرم که در حال حاضر وضعیت او مناسب است فقط یک مقدار از ناحیه هر دو ابرو مصدومیت دارد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس